1. súkromné gymnázium v Bratislave, Bajkalská 20, 821 08 Bratislava, 02 / 50 20 46 11, info (zavináč) 1sg.sk
Najnovšie na stránke
Všeobecné informácie
Študenti
Učitelia

lyžiarsky kurz tried Ants a Beetles

Vo februári a v marci boli naši žiaci na lyžiarskych kurzoch. V týždni od 11. do 17. marca sa triedy ôsma Ants a tercia Beetles zúčastnili lyžiarskeho kurzu vo Vysokých Tatrách. O jeho priebehu a o tom, aký bol tento kurz, napísal David Ormandy z triedy Ants.

Obidve triedy sa stretli v sobotu pred obedom. S nadšením, že sa ide na lyžiarsky, sme sa všetci rýchlo rozlúčili s našimi rodičmi a nastúpili sme do autobusu.
Cesta nebola dlhá, my deti sme spali, počúvali hudbu alebo sme si spievali. Po príchode do Tatranskej Lomnice nás čakalo vcelku príjemné počasie. Nepršalo, nebol silný vietor a nebola ani mrazivá zima. Všetci sme sa už tešili na lyžovanie.
Prvý deň sa lyžovalo ráno aj poobede. Ku koncu boli svahy už dosť rozbité, no keďže sme zdatní lyžiari, zvládli sme to. Na druhý deň zavládla v triedach akási nepredvídaná chorobnosť a veľa žiakov na svah v ten deň ani nešlo. Večer 3 žiaci z triedy A a 2 žiačky z triedy B spoločne pripravili pre ostatných spolužiakov program v štýle športových a skupinových aktivít.
Tretí deň sa lyžovalo len doobeda. Po obede sme si všetci zbalili plavky, uteráky a šľapky a vyrazili sme do Aquacity Poprad, kde sa takmer všetci poriadne vybláznili a zbavili sa nadbytočnej energie. V ten večer ešte šikovné dievčatá z triedy B pripravili výborný program v štýle vnútorných skupinových aktivít, ktoré mali overiť naše všeobecné vzdelanie.
V stredu, teda v štvrtý lyžiarsky deň, sa taktiež lyžovalo len doobeda, najmä pre silný vietor, kvôli ktorému neprevážala lanovka. Ale samozrejme, že sme neostali leňošiť v penzióne, a urobili sme si kratšiu prechádzku z Tatranskej Lomnice do Starého Smokovca, odkiaľ sme išli späť vlakom. Po vychádzke sme ešte zašli do múzea lyží, kde sme sa naučili viac o histórii lyžovania alebo to, aké lyže sa u nás používali v minulosti. V ten večer spoločný program nerobil nikto a mohli sme potichu migrovať na iné izby. Jedna izba si zavolala Sebiho, učiteľa na kurze, ktorý hral na gitare, a spoločne si zaspievali.
Posledný deň sme tiež lyžovali iba doobeda, taktiež pre silný vietor. Po obede sme si urobili malú túru na Hrebienok, kde sme sa zastavili aj v malom múzeu, kde boli rôzne ľadové výtvory.
Posledný večer sme sa pobalili, pomigrovali medzi inými izbami a išli sme spať, aby sme neboli unavení na ďalší deň, keď sme mali v pláne jediné – cestu domov.
Obidve triedy si lyžiarsky kurz náramne užili a zdokonalili sa v lyžovaní. Z lyžiarskeho kurzu sme sa všetci vrátili spokojní a šťastní. V mene obidvoch tried ďakujeme všetkým pedagógom, konkrétne Vilovi Kerekešovi, Alžbetke Noskovej, Mirovi Husákovi, Ľudovítovi Sebelédimu, Evine Jahelkovej a pánovi zdravotníkovi za to, že sa o nás starali, dozerali na nás a hlavne že to s nami vydržali.

fotogaléria k tomuto článku:

2017_lyziarsky_8a_b_001.jpg2017_lyziarsky_8a_b_002.jpg2017_lyziarsky_8a_b_003.jpg2017_lyziarsky_8a_b_004.jpg2017_lyziarsky_8a_b_005.jpg2017_lyziarsky_8a_b_006.jpg2017_lyziarsky_8a_b_007.jpg
2017_lyziarsky_8a_b_008.jpg2017_lyziarsky_8a_b_009.jpg2017_lyziarsky_8a_b_010.jpg2017_lyziarsky_8a_b_011.jpg2017_lyziarsky_8a_b_012.jpg2017_lyziarsky_8a_b_013.jpg2017_lyziarsky_8a_b_014.jpg

Dnes sa supluje za:

Alžbeta Kadlečíková, Daniel Pollák, Eva Drozdová, Simona Stanová, Terézia Hochelová,

Obed dnes

00.01.2019
__________JANUÁR___________
01.01 - 07.01.2019
vianočné prázdniny (v utorok 8.1. začína vyučovanie)